گری وینرچاک افتتاحیه جشنواره شاهدانه خیابان سبز را با ستارگان هیپ هاپ و آشپزی اعلام کرد
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

این رویداد شامل مقاصد آشپزی برتر لس آنجلس، اجراهای موسیقی شناخته شده بین المللی و برندهای برتر شاهدانه از کل ایالت کالیفرنیا خواهد بود.

لس آنجلس، کالیفرنیا، 5 ژانویه 2022 /PRNewswire/ -- امروز، گرین استریت جشنواره افتتاحیه خود را برای 13 و 14 می 2022 اعلام کرد. در جشنواره خیابان سبز برترین رستوران های شهر، برندهای برجسته شاهدانه در ایالت، و برترین سرگرمی‌های جهان همگی گرد هم آمدند تا جامعه شاهدانه را جشن بگیرند.

گری وینرچاک می گوید: "مردم می خواهند یا آموزش ببینند یا سرگرم شوند. ما هر دو را انجام خواهیم داد."

روز اول جشنواره یک رویداد VIP در ساختمان گرین استریت، یک مرکز تجاری 67000 فوت مربعی شاهدانه در مرکز شهر لس آنجلس خواهد بود، و اجرای یک بار در زندگی با هری مک و گری وینرچاک خواهد بود. وینرچاک می گوید: "مردم می خواهند یا آموزش ببینند یا سرگرم شوند. ما هر دو را انجام خواهیم داد." روز دوم جشنواره در یک مکان تاریخی در فضای باز در مرکز شهر لس آنجلس برگزار می شود که شامل نمایش های محلی از هنرمندان محلی لس آنجلس می شود، یک اجرای بی نظیر کاملا بداهه از هنرمند مشهور سبک آزاد جهان، هری مک، سخنرانی کلیدی از گری واینرچوک، رهبر فرهنگ و اندیشه مرتبط، به‌علاوه یک اجرای فوق‌العاده ویژه و سرپرستی هنرمند برنده جایزه گرمی و اسکار، جوسی جی. برای اولین بار به عنوان "Juicy J & Friends" صورتحساب شد.

جان بوشمی نماد فرهنگی است که به مدیریت پویایی غذا در جشنواره کمک می کند. این بخش جدایی ناپذیر از جشنواره تنوع و اعتبار لس آنجلس را به عنوان یک مکه آشپزی پیشرو و تثبیت شده برجسته می کند. غذاهای منحصربه‌فرد و به‌درستی توسط ده‌ها تن از بهترین رستوران‌ها و سرآشپزهای شهر از جمله Yeastie Boys، Afters Ice Cream، Gusto Green و Uncle Paulie's Deli ساخته شده‌اند. Jon Buscemi می‌گوید: «به‌طور سنتی، جشنواره‌های شاهدانه ابتدایی‌ترین غذاها مانند کیک قیفی و پیتزای زباله را دارند، اما می‌دانیم که مهمانان ما گزینه‌های بهتری را ترجیح می‌دهند، بنابراین ما بهترین مقصدهای آشپزی شهر را برای تغذیه جامعه شاهدانه گرد هم می‌آوریم.

https://finance.yahoo.com/news/gary-vaynerchuk-announces-inaugural-green-193400988.html





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: